Angel

Lördag natt

Publicerad 2012-01-15 00:40:46 i Allmänt,


hejsan Bloggen

I dag har  det varit full rulle  från morgon till kväll.
I dag har  jag jobbat på mitt jobb.
Jag jobbar på Mamas Retro en seceond hand affär   i stan
Barn och mamma kläder samt leksasaker  och nu säljer  vi även kläder
Design by mama. :)
Jobbade      där  från 10.30-15.00 och i dag var det mycket kunder:)
Vi får  beröm för  våran fina och mysiga affärr
Sedan har jag och gubben  tvättat en massa tvätt*Pust*
Trist men ett måste
Jag  har målat en tavla och rensat i garderoben
Samt slängt annat. Tänk vad mycket saker man samlar på sig med åren*pust*
Jag  behöver inga mer saker.
Jag är så trött nu så jag säger   godnatt

 Natti Natti

Kommentarer

Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Publicerad 2012-01-16 18:27:29

tack va roligt att du kika in :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela