Angel

Lördagen den 18 maj 2013

Publicerad 2013-05-18 12:56:44 i Allmänt,

Hejsan!! Solen skiner och det är varmt!Härligt!Har varit ute en stund och luftat nosen. Jag är sjuk, Har inflammation i tarmfickan och det gör ont. Febern har gått ner sån tur är. Så jag är på bättringsvägen.:)) I dag ska pappa.Syster och svåger springa gbg varvet. Heja heja!! Mina söta systersöner ska springa mini varvet:) Jag skulle kollat men jag mår inte så bra så jag får kolla nästa år. Jag följer pappa via sms :) Nu ska jag bara vara och vila mig så att jag blir bra. Ska titta på Esc i kväll med sambon.. Heja Robin!

Kommentarer

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2013-05-18 22:48:44

Skönt att du börjar bli bättre. Men krya på dig.

Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2013-05-20 20:27:27

härligt att det börjat bli lite sommar =) segt att va sjuk dock.. krya!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela