Angel

Hänt i dag.

Publicerad 2009-12-08 23:11:03 i Allmänt,




   Hej!

I dag har jag hämtat ut min premie från elle* shampoo och conditoner  från schwarzkorf som luktar gott:)
Sånt går ju alltid åt.

Mina föräldrar ringde och tittade in en stund.Pappa och mamma fick te och lussekatt*l*
Mamma hade köpt en jättefin stjärna till oss som jag hade beställt
Såg den  då jag var hemma senast hos dom och blev  förtjust i den så mamma  hade köpt  den sista som var kvar :)Såå söt mamma..
Pappa fixade lite annat i lägenheten..Jag är så glad att jag har så fina och underbara föräldrar..

Snart ska  jag natta ska upp tidigt  i morn  för jag ska till läkaren..

Sånt  man måste göra.




Fina stjärnan på fot  jag fick av mamma

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela