Angel

Snart nytt år

Publicerad 2009-12-30 23:44:34 i Allmänt,


Nu är det snart ett nytt år 2010.
Året har gått fort och snart så går vi in  ett nytt år.

Jag hoppas att det blir bättre  för mig . att jag får  något att göra på dagarna och att det vänder på arbetsmarknaden.

I dag har jag varit och fikat med en kompis..En underbar och fin vän som jag känt sedan 1994.
Vi träffades på Dingle lantbrukskola(Internat)

En sån fin och go och söt tjej som är givmild. generös. omtänksam
Vackert yttre och vackert inre.
Jag är så glad att jag har henne i mitt liv..En riktig vän.
I morgon ska jag fira nyår med en annan go vän som jag känt i många år..
Fira med henne och hennes familj. Hon har 2 jättesöta flickor på 5 och 2 år.
Min älskling är i indonesien  med mamma och bröder,
Han  firade julen därnere och också nyår

Jag firade julen med min familj. mamma, pappa. syster svåger min supersöta systerson Emil.
Bild på honom finns  i ett annat inlägg(Emil)Min svågers familj.
Riktigt mysigt..:)Vi kollade på Ice Age 3 med för jag gav den till min svåger i julklapp.
Så söt  och gullig film :)
Min älskling  kommer hem den 6 januari*Saknar honom*
Så tomt utan honom.:(

Vi har aldrig varit i från varandra så  länge..
När han kommer hem ska jag pussa och krama en massa på honom.
Ska bli sååå mysigt och härligt!!

Nu ska jag snart gå och natta. Känner mig trött
Har haft en trevlig dag med min söta  kompis.
I morn blir det party och skumpa..
Kommer nog bli lite lullig*s* Tur att min kompis bor nära.

Natti natti!







Kommentarer

Postat av: JENNY

Publicerad 2009-12-31 09:50:50

tack där sötaste! :D

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela