Angel

Cykeltur i regnet

Publicerad 2010-08-16 19:30:21 i Allmänt,



Hej!

 I dag tog jag en cykeltur ner till jobbcoachen.Riktigt skönt att cykla.
Fick  mammas gamla cykel eftersom min inte  gick att laga..


I dag skrev  vi klart mitt cv och la in det på safari och så  skrev jag in på mig på deras jobbsajt
så nu är det bara att söka..

Hur lätt är det egentligen att hitta jobb?*hmm*Svårt i dag.Men man får kämpa på och inte  ge upp.

När jag skulle cykla hem så spöregnade det så jag blev pissevåt men det var skönt och uppfriskande att  cykla i regnet :)
Så glad att jag har en  cykel nu,jag gillar att cykla bra   motion..

Väl hemma så  satte jag på en god kopp te :)
Kröp ner i soffan och  myste..

Känner att jag har ont i  huvudet nu så jag får ta och vila lite nu.


Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-08-16 23:01:48

Kämpa på vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela