Angel

svar till Elina frågestund i min blogg .

Publicerad 2010-08-10 20:25:57 i Allmänt,



Svar till Elina


1. Vad gillar du bäst med sommaren?
2. Om du vart 15 år igen, vad hade du ändrat på/ gjort igen? :)
3. Tycker du min blogg var bra? ;)




1 Bada sola och slippa alla tjocka vinterkläder.  Gå barfota i gräset och  på standen :)

2 Jag skulle inte vilja vara 15 år igen för det var en jobbig tid för mig.Men om jag skulle ändra på något så skulle de nog vara att jag borde  pluggat mer och skärpt mig när det  gäller skolan

3 Din blogg  är bra och fin :)





Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2010-08-12 22:20:15

Jag kan ställa lite frågor om du lovar att kika in min blogg sen, kanske svara på dagens "ordet är ditt" och få chansen att bli länkad hos mig i en vecka! :)



1. Vad gillar du bäst med sommaren?

2. Om du vart 15 år igen, vad hade du ändrat på/ gjort igen? :)

3. Tycker du min blogg var bra? ;)

Postat av: Elina

Publicerad 2010-08-13 10:21:45

Okej hihi!:) Jag älskar också sommaren när man kan bada och slippa alla dryga vinterkläder!



Okej, va kul att ni varit tillsammans så länge! :) Det har jag och min pojkvän också, i lite över 3 år :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela