Angel

Gjort en runda på stan

Publicerad 2010-12-19 17:55:40 i Allmänt,



I dag har jag varit i stan med min goa vän Sandra och tittat.. Mycket folk var det och kallt*brr*

Jag och sandra åt våra 10 krs hamburgare på mc donalds och mellan  shake jorgubb som vanligt's*

Jag hittade en julklapp till mamsen och så  hjälpte jag syster yster att köpa julklapp åt henne för mamma och hennes svärmor.

Skönt att vara klar med alla julklappar!

Ha det klart och bara tänka  på annat. snart är det jul!

Nu blir det mat och umgås med gubben!



Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-12-29 08:07:06

Milkshake är gott men jag gillar choklad!!

Chokladbanan är oxå gott!! Mumms!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela