Angel

Kommentarer

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Publicerad 2010-12-30 17:05:13

Påminner om egyptiskt formschema. Linjerna, profil och de unika sättet att måla ögon.



Måste fråga en praktisk sak, du arbetar ju som konstnär, har du F-skattesedel, alltså registrera eget företag eller hur gör du? Jag har precis anmält mig till en kurs i hur man startar eget inom konst för jag är så förvirrad av alla skatter och momser och bla bla bla. Just nu deklarerar jag som hobbyverksamhet, men nästa år hoppas jag kunna avancera - måste bara ta reda på vilket sätt som är det smartaste och smidigaste rent ekonomisk. Så jag frågar helt enkelt runt lite med andra i branschen för att få tips och råd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela