Angel

En ny dag

Publicerad 2010-02-18 16:09:51 i Allmänt,


hej!!

I dag är det torsdag och dagarna går. Jag  kämpar på och håller nosen uppåt även om jag är trött., ledsen och utråkad.
less på att gå hemma. vara arbetslös och inget göra..
Bara önskar att det kunde hända något  kul.
Att jag skulle få en arbetspraktik.Men det verkar svårt..
Det är ju så många arbetslösa nu och att hitta ett jobb är stort sett omöjligt.
I dag har jag pysslat hemma städat m,m Så nu skiner  det och luktar citron :)

Sambon kommer  hem  lite senare. Han och hans bröder äter alltid middag hos mamma på torsdagar.
Så jag ska väl kolla om det  går nån rolig film i kväll.

Eller så kan jag roa mig att läsa bloggar..Tycker att det är kul att läsa .
Gillar personliga bloggar. är inte mycket för modebloggar..Tycker att det är för mycket av dom.

En rolig sak är i alla fall att jag ska  få ställa ut i höst på backa kulturhus.. :)Jag  hade precis en utställning på Frölunda kulturhus  som slutade den 14 feb, det var roligt:)

Hoppas att det händer något nu..Kommer att ha nosen uppåt och aldrig sluta tro på mig själv.



Kram Angel

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2010-02-18 18:31:56

Hejsan. Tack såmycket. Härlig blogg du har. Allt bra med dig idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela