Angel

Yves Rocher favorit

Publicerad 2010-02-21 18:10:07 i Angel gillar,

Bad- och duschgelén Ekologiska hallon berikad med ekologiskt odlade hallon utvecklar ett lätt och fylligt skum. En njutningsfull stundsom ger dig en intensiv känsla av välbefinnande.

Bad- och duschgelén Ekologiska hallon är baserad på vegetabiliska ingredienser och ger dig alla naturliga fördelar med ekologiskt odlade hallon, ekologiskt framställd trollhasselvatten och vegetabiliskt glycerin.

Är pH-neutral.


Den här doftar underbart och  jag använder min både som dushcreme och badskum :)Sambon gillar den med och han sa  om jag  lånar den luktar jag  med hallon*s*Så den går åt nu kan jag säga..*hihi*Kanske får köpa en till honom med.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela