Angel

Att vara konstnär

Publicerad 2010-01-21 13:35:18 i Mina tavlor och teckningar,



I går var jag på frölunda kulturhus där jag ska ställa ut den 2-14 feb. Spännade. Min egna utställning. Bara min . Nu får jag en chans att synas..Jag skulle bli glad om någon köpte en tavla men  man ska inte ha för stora förhoppningar.Det roligaste är ju om folk tycker om mina tavlor. Det ger mig kraft att fortsätta.
Men jag har aldrig ångrat mitt val av yrke. För konstnär är något jag ska vara och vill.

Jag är så glad att mina  föräldrar stöttar mig och låtit mig  måla och vara konstnär..

Mina föräldrar är stolta över mig och det känns bra. jag har gjort många misstag i livet och  börjat skolor, hoppat av men dom har alltid stöttat mig i mitt val.

Jag är  nog en rastlös själ som blir rastlös snabbt. Jag trivs bäst bland  mina penslar och färg. När jag får måla. Det kanske var meningen att jag skulle  bli konstnär..


Man ska göra det man vill i livet. inte låta sig påverkas av vad andra tycker och tänker.
Bara vara den man är. Folk har åsikter om hur man är  och  vad  man än gör.

Jag har tagigt mycket skit i  mitt liv. Nu är det slut med det!!Nu är det min tur att  synas och höras!
Ni kómmer att få se mycket av mig i framtiden i konstnärsvärlden
Jag ska bli ett namn..




Ångest
Acryl på duk
 Målad då jag gick på Gbg konstskola

Detta är en av mina bästa tavlor
Kommer nog ha med den på utställningen.




 

Kommentarer

Postat av: Babbi - Bloggdesigner [Ny design ute nu!]

Publicerad 2010-01-21 13:57:49

Hejsan! 150:- för nr 51!

Postat av: Carolina

Publicerad 2010-01-21 13:59:37

TACK så jättemycket :)Hoppas du kollar in senare igen.

Postat av: Joakim

Publicerad 2010-01-21 15:47:06

Hejsan! Allt bra med dej?

Postat av: linn-lay

Publicerad 2010-01-21 18:06:54

ahh oki :) sorry för sent svar har inte riktigt fått tid över till bloggen :P hur är det annars då?

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-01-21 23:13:56

Men så roligt. Jag ska se till att försöka komma, åker tyvärr bort den 8-16 feb, men det är ju några dagar innan dess som jag hoppas ha möjlighet att åka in till gbg på. Hade varit så kul att få se dina tavlor!

Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

Publicerad 2010-01-22 23:10:22

sv; yeah, leggings skare va ! :)

Postat av: Emmelist

Publicerad 2010-01-23 19:45:08

jag vill få lusten fr att måla tillbaka igen!

Postat av: lisaevelina

Publicerad 2010-01-29 00:26:30

Hej, vilket bra inlägg, känner igen mig mycket i det du säger! Underbart att du följer ditt hjärta, gillar tavlan! Lycka till på din uställning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela