Angel

Hagabadet

Publicerad 2010-01-04 14:03:38 i Allmänt,


I dag var  jag uppe tidigt i fall för mig. Så kallt och mörkt det var*brr*Men jag skulle ju till hagadet och göra  ansiktsbehandling.
Det är  lyx för mig att gå dit och bli ompysslad. Jag brukar alltid önska mig presentkort dit när jag fyller år och i julklapp, annars har jag inte råd för det kostar en del men så är det ju så härligt att gå dit.

Luktar så gott och så mysig atmosfär där inne..
Man måste sköta om sin kropp och sin själv-Jag somnade när jag var därinne.*l*Så mysigt att ligga nerbäddad och bli ompysslad.Ansiktet är ju det första man ser hos en människa och jag vill se fräsch ut och hålla mig ung.

Jag har alltid haft nojor för att bli rynkig. Redan då jag gick i gymnasiet så använde jag  aha cremer då från Oil of ulay*hahha*Hårnoja hade jag med.. Kunde sitta och rycka ut mina hår med pincett på benen*s*


Känner mig lugn och harmonisk  i dag på något sätt.

Kanske det att det är sol ute och lita varmare i dag eller att jag kommit ut och sett människor?
Livet som arbetslös är inte  roligt alls.Sitta pch prata med väggarna är inet kul. Måste se männiksor.


Nu ska jag  drick lite höstkimme te :)
Solen tittar fram med  jämna mellarum och snön ligger vit på marken
Vackert faktikst!


Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2010-01-04 17:34:40

tack :D älskar den jag med, marina plagg är så snyggt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela