Angel

tagigt årets första dopp!

Publicerad 2010-07-11 00:09:07 i Allmänt,


Obs rolig vinkel på ansiktet!*hihihi*

Jag på fiskebäck!!



Har äntligen badat! Kallt var det  men härligt!Har längtar efter att få bada.

Vi snurrade runt sambon och jag och letade efter parkeringsplats och badplats men det var så mycket folk överallt och inte lätt att få plats..

Jag  har inget emot folk men när jag badar vill jag kunna simma  utan att simma på någon eller så vill jag  kunna sola utan att ha någon tätt inpå mig.
Lite space,
Efter badet så hälsade vi på 2 gamla klasskamrater (som är tillsammans )där och sambon kollade lite sport fotbolls Vm hos dom.
käkade lite mat blev så mätt så jag nästan rullade ut..


Är sååå trött! Man blir det av värmen .Hoppas att det blir lite svalare  i natt så man kan sova.
Älskar värmen och att det är varmt men på natten vill jag att de ska vara svalt

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela