Angel

Solat och ätit glass i hamnen med en kompis

Publicerad 2010-06-28 18:11:41 i Angel gillar,


Bild från hamnen i dag

I dag har jag varit  med en kompis och tagigt en härlig promenad i det underbara vädret
Efter promenaden tog vi varsin glass och satt och solade i hamnen.
Älskar att vara nere i hamnen och sola, titta på båtarna och havet. Så lugnt och fridfullt.

Jag har  fått mycket färg på armarna och i ansiktet så det värker och gör ont:(
Tror jag har bränt mig*suck*Solen tar snabbt på mig men jag trodde inte att den skulle ta så fort.
Men solen är stark!Måste ha solskydd nästa gång jag går ut..

Älskar att gå barfota på gräsmattan :)Får hoppas att jag inte blir stucken av något ilsket bi  bara..(
Blev ju stucken av 8 jordgetingar en gång då jag var liten*ajjjj*det gjorde ont!!


Vad jag älskar solen och värmen!Äntligen är sommaren här!

BloggRegistret.se

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-28 20:33:58

Jättemysigt!Jag har bränt mig som sjutton!

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-06-29 00:00:07

Jodå skapandet flyter på, har varit inne i en okonst-period. men det känns som det vänder i samband med att jag har semester nu. Full fart igen!

Postat av: takai

Publicerad 2010-06-29 04:53:30

svar:

awh tack sötis! :D <3

vad glad jag blir; att du gillar den alltså! :>

fortsätt gärna att läs!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-06-29 08:09:40

MMmm, gott med glass. :)



Sv: Tack för din kommentar hos mig om min blogg. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela