Angel

Tränat i dag

Publicerad 2010-06-04 17:20:46 i Allmänt,



                     I dag var jag ute i 40 minuter och gå/sprang,. det var riktigt jobbigt dels   för att det var varmt och  för att  jag är rund,. har extra kilon att bära på.
Ska säkert gå ner ca 10 kg.Kommer bli tufft men det är bara att kämpa på.Inte ge upp.
Ska satsa på att träna 3  dagar i veckan.

Jag är glad att jag kommit i gång med träningen igen.Mår så mycket bättre nu och känner mig fräschare och mer harmonisk, inte så rastlös.
Så fort jag blir rastlös kan jag gå ut på en promenad och rensa tankarna och se lite folk,


Riktigt härligt!

Jag  fattar inte hur jag kunde tillåta  mig att  bli så tjock och lägga på mig så mycket som jag gjort. Mår illa av det.
Men nu har jag ju tagigt tag i det och det är bra.

Är stolt öve r  mig själv!Nu är  jag i gång. Jag längtar så tills jag kan ha halterneck toppar och klänningar för det är så snyggt!

Kläderna sitter lösare nu och jag köpte köpa ett par  jeans i mindre storlek och kjol!*Jippe!!

Det är en underbar känsla!

Nu ska jag njuta av solen och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela