Angel

Kommentarer

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-05-09 11:25:34

...du tecknar uttrycksfullt. Hon ser bedrövad ut. Ser nästan ut som en stackars kvinna jag såg på tåget igår. En av samhällets utelämnade.

Postat av: Abby

Publicerad 2010-05-09 13:58:43

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

Postat av: * Em

Publicerad 2010-05-10 16:07:29

Hej! Allt bra med dig?



Smyckestävlingen i min blogg är nu avslutad, men du kan fortfarande få det smycket du ville ha! läs mer om det här; http://emelojs.blogg.se/2010/may/smyckestavlingen-ar-avslutad.html

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-05-10 17:16:07

Jag vet inte om det är så mycket att sträva efter, att passa in i samhällets "mall", bättre att följa sitt hjärta och själ - fast med kravet att man har ett gott hjärta och själ. Annars kan det bli knasigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela