Angel

Kom inte in på Valands konsthögskola

Publicerad 2010-05-05 14:22:22 i Allmänt,



Kom inte in på Valands konsthögskola:(Jag var medveten om att jag inte  skulle komma  in så jag var  beredd på ett nej men jag har i alla fall försökt


Kanske försöker nästa år igen..Får se..

Jag kan lyckas som konstnär ändå och jag är  en  bra konstnär och målar   bra tavlor fast jag inte kom in där

Vill dom inte ha mig så är det deras förlust!

Jag kommer kämpa och jag är här för att stanna. En dag så blir jag ett namn i konstvärden.


Jag är en fighter som inte ger mig i första taget!






En av tavlorna jag sökte  med till valand

Kommentarer

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-05-05 20:54:57

Du fixar det nästa år - huvudsaken är att man försöker, det är väl inte meningen att det ska vara "enkelt". Jag tror på dig.



...din tattoo finns för beskådan hos mig nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela