Angel

kallt ute i dag!

Publicerad 2010-11-30 18:00:37 i Allmänt,



Usch vad det är kallt!*Brr* Spelar ingen roll hur mycket man sätter på sig fryser ändå (
Jag gillar inte kylan. Tycker att det är jobbigt!

Nu har jag gjort halva tiden på praktiken och har halva tiden kvar dvs 3 månader
Trivs bra och har goa arbetskamrater..

Det är ju  väldigt bra att få en chans att visa vad jag kan och få en chans att komma in på  den tuffa arbetsmarknaden..


Nu sitter jag och äter yogurt med frukosthjärtan som smakar kanel och  äpple :) Goda!!

Ska nog fixa lite te och värma mig lite.

Inget  kul på tv heller.. var inget avsnitt av Desperate Housewifes i dag  :(Tråkigt!

Tur att jag har datorn i alla fall..




Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-11-30 18:24:23

tack fina du! :D

Postat av: Den där Natten

Publicerad 2010-11-30 20:10:55

Drömmer om att göra film?



Den här bloggen handlar om ett gäng ungdomar som startat ett filmbolag och har gjort filmen Den där Natten.

I bloggen skrivs det om filmen, hur filmutvecklingen är, andra nyheter och även så söker vi nya ansikten!



// Red Umbrella Pictures

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-12-01 08:02:30

Jag vet det är jättekallt :(

sv: jaså. Va? fick ni inga nikon pepparkakor? dåligt! :p

Postat av: Jenny MF

Publicerad 2010-12-29 08:11:22

finns ju fler Jenny som kommenterar ser jag nu.

Håller med dig om att det är på tok för kallt.

Drar på mig termobyxor då jag ska ut såvida det inte bara är till jobbet och jag åker bil.



Te låter gott, har precis druckit en kopp.

Ett måste till frukost och ett måste då man kommer till jobbet. Minst lika beroende framkallande som de som måste ha kaffe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela