Angel

Besök i Haga och teater..

Publicerad 2011-04-29 22:16:19 i Allmänt,



Husargatan/Haga

I dag såg jag och en kompis på teater på folkteatern/Johanna från slakthusen , jag vann 2 biljetter i en tävling på facebook.
Teatern var inte alls våran stil. Långsam. tråkig. bara en massa prat och ingenting  hände
Jag höll på att somna flera gånger
Så vi åkte hem i pausen.
Vilket härligt  väder det har varit i dag :)Rena sommarvärmen..
Fullt  med människor som satt och fikade   på uteserveringarna

Nu ska jag dricka te och bara vara
Känner mig lite hängig, trött ont i hela kroppen
Förkyld, halsont,...Har ingen energi nu.
Så det blir en tidig kväll för mig.


Ha de !



Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-29 23:03:25

Tack för trevligt sällskap i kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela