Angel

En dag i borås med mamma och pappa.

Publicerad 2011-04-01 20:01:31 i Allmänt,


I dag åkte jag och mammi och pappi till borås  för att titta  på  Abecita och Borås konstmuseum

Kul att titta på fotografier också. Jag gillar ju att fotografera med :)Både måla och fota.

Mina föräldrar är ju lika konst intresserade som jag är.Jag är ju konstnär så det är roligt att titta på andras konst och kanske få lite inspiration.


Vi såg på min gamla klasskamrat Erik Hårdstedts akvarell målningar på Abecita,  (Kända profiler) Vi  har gått  i samma klass  på Gbg konstskola , Målerilinjen 2000-2003:)

Vi åt buffe på en resturang  i borås och efteråt så höll jag på att rulla ut för jag var så mätt*s*Jag älskar mat!


Sedan så tittade vi lite i affärer och jag handlade lite nödvändiga saker.:)

Vem vet en dag kanske jag ställer ut på Abecita:)Man vet aldrig   vad som händer i framtiden.

Jag har ju 2 utställningar  att se framemot:) En i april och en i juni.

Trodde aldrig att jag skulle komma till Paris och ställa ut där men så blev det :)

Så häftigt det är :)


 Tack mamma och pappa  för att ni finns och ställer upp för mig :)

Jag är lyckligt lottad som har så underbara föräldrar.


Johannes Nyholm/Las Palmas
Hela videon finns att se på Borås konstmuseum
Såg den i dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela