Angel

Joggingtur i det vackra vädret

Publicerad 2011-04-18 11:46:08 i Allmänt,



Vilket härligt väder! Solen skiner och fåglarna kvittrar,Jag får sån energi nu när solen kommer fram.

I dag   har jag varit ute en spring  runda på 5 km.Hittade en ny runda och den var bra så den kommer jag forsätta  med.Var tungt i dag. Motigt! Men jag kom i väg och det är jag glad för


Har precis duschat och känner mig fräsch och fin..Nu kan jag koppla av  resten av dagen, Kolla tv . läsa min bok sola på balkongen..Jag fick sol i ansiktet och lite färg :)

Jag tog även en tur med damsugaren i morse till tonerna av Robyn... Bra att sätta på musik när man ska städa då går det lättare, Nu är damtrollen borta men snart kommer dom tillbaka igen*Morr* Försvinn!!

Jaja., Nu har jag i alla fall varit duktig så nu  ska jag bara vara..


Ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela