Angel

Promenad och zumba wii med en kompis!

Publicerad 2011-04-16 22:34:35 i Allmänt,


I dag gick jag och  en kompis en promenad och därefter så tränade vi Zumba wii  framför tvn, Riktigt kul!

Min kompis hade köpt ett zumba wii spel. Så vi skakade  rumpa framför tvn hemma hos henne

 Hennes 2 flickor var också med och dansade :)

Man blev riktigt svettig och   jag är  trött i min kropp nu och jag lär få träningsvärk :)
Men det är det värt för det var verkligen superkul :)


Kommer sova gott i natt

Rekommenderar er att köpa zumba wii spel. Finns på Ellos :)

Kommer nog  att gå  till min kompis snart igen och skaka  rumpa!
Zumba är kaloriförbrännare :) En rolig träningsform. Man tänker inte ens på att man tränar för att det är så  kul.
Jag älskar att träna Zumba..:)

Sov sött!


*Love Angel*

Kommentarer

Postat av: Stefan Nilsson

Publicerad 2011-06-16 11:10:59

Vad tror du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela