Angel

Det är lördag i dag

Publicerad 2011-08-27 10:51:37 i Allmänt,



 


Tjena!

Vilken huvudvärk jag vaknade upp med i dag*jisses*
Kanske beror på att det åskar ute, så kvavt!
I dag kommer en kompis till mig  och jag ska fixa hennes hår för hon och hennes gubbe ska fotografera sg.
Hon har fått låna skor av mig också :)
I går var jag på bio med en go vän och såg Bridemaids. Helt underbar film!

Skrattade så mycket och det var härligt att skratta! Det behövde  jag verkligen!
Efter bion gick vi till ett ställe och drack baccardi  breezer ananans :)*Mums!
Att  ha riktiga och underbara vänner är guld värt:)

Ska  dricka lite te så jag vaknar till liv*S*


Läs om filmen här och se trailer
http://www.lovefilm.se/film/Bridesmaids/109265/



Ha en härlig lördag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela