Angel

Lotta på liseberg

Publicerad 2011-08-08 23:51:40 i Allmänt,



Säsonavslutning

September  var grymt bra live. Hon körde låten kärlekens  tunga och jag svängde på mina lurviga och sjöng med i texten, Tur att ingen hörde  för sjunga det kan jag inte. Låter som en kråka,.
Ledin körde sina låtar. inte min favorit men bra sjunga kan han,
saade flickors favorit och även damer..*hihi*
När Lotta sa saade då skrev alla flickor så jag nästan blev döv*hahha*
När  han  sjöng så skrek  flickorna Saade vi älskar dig*l* Gulligt*
Jag är ju likadan när  Dave Gahan i Depeche sjunger*hihi*King of synth.
Så jag förstår  dom när de ser  sin stora idol  sjunga,

*over and out* make peace not war..



Kommentarer

Postat av: Erika - I Väntan på Bebis

Publicerad 2011-08-09 19:57:50

Oh var du där! Min dotter ville vi skulle åka dit. Tyvärr mådde jag ju inge bra :(

suck..



Så fick spela in det och nu ska hon sjunga och dansa hela tiden. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela