Angel

Härliga lördag!

Publicerad 2011-02-26 13:55:37 i Allmänt,



Hej!
Så var det lördag, I dag är det inga måsten och det är riktigt skönt!
Bara vara.:)Det gillar jag att ha en dag man slipper alla måsten som man har annars
Tvätta, städa,handla...


I dag ska jag läsa min bok vyssan lull den 3 e boken i hammarby serien och dricka te i våran röda fina  röda soffa :)

Gillar vår röda soffa, Den är riktigt skön och snygg. Lyser upp med l färg hemma
Jag gillar  ju färg. konstnär som jag är :)
Vill ha färg hemma.!Så blir det lite liv i lägenheten:)
Vi skapa en personlig och mysig atmosfär.


Nästa steg är att köpa röda stolar till vårat köksbord på Ikea :)

Klicka på länken så kommer ni till stolarna!

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40155882

*Love*
Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela