Angel

Tetanten, Guldfynd.

Publicerad 2011-02-25 19:12:03 i Allmänt,


Köpta på Guldfynd i dag
Stjärnörhängen



I dag åkte jag in till stan efter praktiken och besökte guldfynd för att köpa örhängen,
Sedan  en tur till teaffären för att köpa lite te. Blev lite påfyllning.
Köpte även en present  där till momor som fyller 89 år.
Vi ska dit på söndag. Sámbon och jag. mina föräldrar.mina kusiner med sina  respektive och en av mina kusiners dotter.
Som är lite äldre än min yngsta systerson som fyller 1 år i juni:)

I dag ska jag bara vara. Gotta mig framför tv och dricka mitt goda te.Är trött efter veckan.
Ska mysa med sambon också


*Trevlig helg*






Kommentarer

Postat av: ALICE

Publicerad 2011-02-26 13:18:55

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iphone skal för 500 kronor från iphone4skal.com

Klicka på länken för att komma till tävlingen: http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/february/tavla-om-ett-iphone-skal-fran-iphone4skalcom.html



LYCKA TILL :D

(Även om du inte har en iPhone kan du ju vara med och tävla ändå, för om du vinner har du ju en större anledning till att köpa en ;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela