Angel

Mot ett smalare liv

Publicerad 2011-01-06 18:12:41 i Allmänt,

I dag så gick jag till lundby badet här och köpte ett 10 grs klippkort för grupp träning.Dags att ta tag i detta.Less på min feta kropp, Tittar mig i spegeln och känner "Detta är inte jag!


På måndag blir det Zumba med en kompis, Ska bli kul. Har alltid velat prova detta, Ser så kul ut och jag gillar ju att dansa  med.  Känns bra att jag tar tag i detta för jag vet att jag mår bättre av detta och  hälsan blir bättre

 

Jag ska leva länge!

Drömmer om att kunna ha fina klänningar och en ny fin bikini, Köpa nya fina kläder..

Kommentarer

Postat av: MEREI

Publicerad 2011-01-07 15:57:50

- ÖNSKAR DIG ALL LYCKA :)

Postat av: Elins viktblogg

Publicerad 2011-01-08 00:00:31

duktig du är! heja heja!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-08 15:45:40

vill prova på zumba, det verkar skit kul :)

Postat av: Jenny MF

Publicerad 2011-01-14 09:34:07

Tycker att du är vacker så släpp det där med extra kilona! Det är du som person är som är viktigast. Kommer alltid älska min Caroline oavsett storlek.

Men bara du mår bra! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela