Angel

Söndag!

Publicerad 2011-01-09 20:08:39 i Allmänt,


I dag är det söndag, helgerna  går fort, aldelles för fort, tiden rinner i väg.I går så var jag och en kompis på teater och såg på kött! En teater som handlade om hur  samlag gick till och det olika kroppsdelarna hos en kvinna och en man. Den var rolig skrattade så mycket.. Fast också en aning genant även för  mig som är lite äldre,

Det var roligt att gå på teater  med min kompis. Gillar att gå på teater. Även det så åkte vi hem till mig och drack lite rött och åt lite mat. och begav av  sedan in till stan för att dansa lite, Först hamnade vi på  Gretas och kollade läget men det var ingen fart så vi gick till vårat älskade Hard Rock. Vårat stammställe.Men efter några timmar gav vi upp och åkte hem. Det var inget roligt alls.! Brukar hu ha kul där men inte i går


Skulle nog stannat hemma och bara tjötat och drukigt röd vin..

I dag har jag och gubben städat  . Tänk vad mycket saker man samlar på sig. vart kommer alltifrån?

Dammtrollen kommer hela tiden ovasett hur mycket man än städar så kommer  dom alltid tillbaka!

Försvinn alla dammtroll!







Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-10 16:31:20

sv: känner du igen alla? :) Haha minns att jag hade flera hitz for kidz hemma i hyllan.

Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Publicerad 2011-01-10 20:44:57

Heeeej =)



Men å vad mysigt och kul med teater.



Hard rock cafe är ju helt fantastiskt. Ä*lskar det med!

Kram

Postat av: Jenny MF

Publicerad 2011-01-14 09:32:19

Teater är roligt! Vad för typ av teater var det? tänkte mest på vilken åldersgrupp den var riktad till. En sådan handling kan göras på så många olika sätt.



En mysig idag mao, synd att det inte var så kul på HR. Fast då blir det dubbelt så kul nästa gång istället. Kan inte alltid vara bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela