Angel

En dag blir till kväll

Publicerad 2011-06-07 19:35:54 i Allmänt,


Trött. Det är så kvavt..Fast jag har öppet  överallt i lägenheten är det kvavt. I natt åskade det  och regnade
Jag gillar inte åskan men nu  var min sambo hemma så då var det lugnt.. Känner av min huvudvärk i dag.

Är inte  på topp i dag alls. I bland  är man på topp i bland inte sånt är livet

En berg och dalbana... I dag har  jag pysslat och donat lite. Luftat nosen.Dagen har gått och nu blir det kväll

Snart är det tv dags. Först 90210 och sedan  desperate housewifes. En perfekt dag att ligga i soffan och bara vara


Jag  har fått  färg!! *Jippe** Brun som en pepparkaka. Det är fint och snyggt!


 I dag  vill jag  ge en jättestor puss till mina söta systersöner som fyller 3 resp 1 år

Grattis  Emil  och  Rasmus :)) Ni är så fina och söta*puss*puss*

Det var allt  för i dag

*Angel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela