Angel

Det som skulle bli en trevlig biokväll blev inte det

Publicerad 2011-03-19 14:14:40 i Allmänt,



Den 17  mars skulle jag och en vän titta på "Black Swan" och ha en trevlig filmkväll..Men på bion får vi ett  sms av våran gemesamma killkompis att hans sambo är död. Han hade hittat henne död hemma i lägenheten efter hans jobb.

Han hade inte  hört av henne på hela dagen vilket inte var likt henne. Mitt hjärta slog dubbla slag och jag kunde inte andas. Chocktillstånd och  jag har ännu inte fattat att hon är borta..overkligt! Hon och jag var lika gammla.

Så jag och min kompis åkte hem till våran kompis lillasysters lägenhet för att stötta våran kompis. Det var så jobbigt att se honom. Gjorde så ont i hjärtat!

Livet är inte rättvist! Var rädda om varandra! Man vet aldrig när livet tar slut!

Nu ska jag och sambon ut och ta en promenad.Vi behöver det. Det är så jobbigt detta för oss båda.
Vi lever i en slags drömvärld ..

Min sambo var gammal klasskamrat med hon som gick bort så  han känner också henne och hennes sambo,
Vi planerade att träffas hos oss och ha parmiddag men så blev det inte..:(

Mina  tankar går till hennes  familj. Sambo. och alla andra som kände Regina.


Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela