Angel

Det är fredag i dag.

Publicerad 2011-05-27 10:40:05 i Allmänt,



Det är fredag i dag och jag är dnuvig och har ont i halsen.. Kuerar mig med te .)
I dag ska   jag träffa en go kompis. Vi ska  fika och besöka m in gamla konstskola som har elev utställning i dag :)
Ska bli kul att se vad dom målar ..

I går var jag på bio med en annan kompis och tittade på nya pirate of the carrbiean
Jag gillar Depp han är bäst! Han är  en underbar skådis..
Jag var så trött så jag höll på att somna var hemma vid  12 på kvällen..
Så det var riktigt skönt att krypa ner under det goa täcket och sussa

på förmiddagen tog jag och min kompis en lång promenad på  8-9 km.Så på kvällen när jag tittade på filmen var det svårt att hålla sig  vaken.
Tog också ett glas  rött på ett cafe i närheten av bion.

Nu ska  jag dricka te

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela