Angel

Fota, fika och äta god glass med kompis i dag/Botaniska

Publicerad 2011-05-06 22:37:47 i Allmänt,




I dag har  jag och en kompis  haft en härlig fotodag i vackra botaniska. Underbar dag med sol och fågelkvitter.
Botaniska är fint med härlig natur, vackra blommor. Man känner lugnet när man är   där. Komma bort från stressen i stan.

Jag behövde verkligen komma ut..Se  annat än fyra väggar..

Roligt att träffa min  fina och vackra vän
Trivs så bra i hennes sällskap.
Efter fotandet åt vi glass på ett trevligt cafe i Linne
*Mums*Vilken glass..Sååååå god!!
Ville äta mer.. Får gå dit snart igen
 älskar glass!!Glass i stora glass




Trädkramare


Klättra i träd är kul men shit vad ont jag fick i benen efteråt.
Fast vad gör man inte för konsten*s*

Nu blir de te..


*puss puss på dig sötis*
Du vet vem du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela