Angel

Mina canvas bilder från gallerix

Publicerad 2011-05-14 16:02:14 i Mina foton,



Mina canvas bilder kom äntligen från gallerix :)
Jag vann  i en tävling som gallerix hade på nätet. Tävlade med ett av mina foton och kom på topp 10.
Priset var en stor canvas tavla men p.g.a  av lite olika orsaker så blev det 2 lite mindre foton :)
De här  tavlorna sitter nu i hyllan i vardagsrummet bland alla våra konstböcker .)

Det är roligt att  ha sånt man  tagigt själv och som ingen annan har :)

Jag vill ha  ha en personlig och mysig hemtrevlig atmosfär hemma

Enkelt och stilrent med lite färgklickar här och var.

Folk som kommer hem till oss känner sig hemma och trivs bra .


Kommentarer

Postat av: Lennie

Publicerad 2011-05-24 12:09:58

Tjusigt! Precis som du skriver är det väldigt trevligt med personliga bilder på väggarna.

Kolla gärna in vår blogg, vi har precis startat upp den och skriver och visar bilder från vår produktion av canvastavlor och fototapeter bl.a.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela