Angel

Lördagen den 1 okt 80-tals kväll på Stenungsbaden

Publicerad 2011-10-02 22:03:42 i Allmänt,



Kvällens frilla,  massor av vax och hårspray'

I lördags var jag och två  vänner och en kompis till min kompis  på Baden i Stenungsund
80. tals kväll. *Nostalgi kväll*
Riktigt roligt!  Jag dansade loss och i dag har jag sån träningsvärk**Seg är jag med.
Kommer ta en extra dag innan man blir pigg igen nu när man är 35 år.*skratt*
Är ju inte  20 år¨längre..   Hade jättekul!
I  tog  jag och en av mina kompisar en runda på torget i Stenungsund mina föräldrar bor  där så vi sov över där..
Stenungsund är min barndomstad..
Ett besök hos syster med familj blev det också..:)Mina två underbara systersöner Emil och Rasmus.





 Köpta på Scorett i Stenungsund

*yes* Hittade ett par bruna ankelboots,, överklycklig!har svårt att hitta skor.
Har breda fossingar..
Cognac färgade . superfina..

*Gäsp* är trött, blir kvällsmat och sedan sussa
Jobba i morgon

*Natti  Natti*
Nu ska tanten sova*skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela