Angel

Kära blogg

Publicerad 2011-09-03 14:19:43 i Allmänt,

Kära blogg

Det är lördag i dag :)
Jag är trött. Börjar bli snuvig täppt i näsan :(
Sov inte så bra i natt, Tur att jag köpte näsdroppar i dag.

I  kväll ska jag och gubben tvätta,*Trist men ett måste*

*Kråkfötter*IXxxxxxxxxX,,
Dricker te och bara är. det är gott det.

*Funderlurar*
Ska nog spela Wii i dag med gubben.
Var ett tag sedan så nu är det dags igen..

Min nos pekar uppåt. har fått arbetsträning på en kompis jobb,, En second hand affär i stan..
Nystartat företag med bara kvinnliga anställda..Ska bli jättekul.
Har  gått hemma   för länge nu och  jag mådde inte alls bra p.g.a av detta.

Så nu fick jag äntligen ett positivt besked.Det är min tur nu:)
*Gäsp*
Är nog lite trött så jag går och vilar mig en stund

Hej svejs ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela