Angel

Skor inför morgondagens bröllop

Publicerad 2013-08-16 23:26:17 i Allmänt,

I morgon blir det bröllop ute i skärhamn :)En tjej som jag känt sedan vi var små ska gifta sig. Så nu är jag och gubben hemma hos mina föräldrar och sover över här tills på söndag Stenungsund där jag är nu är min barndomstad och här har jag många minnen. Här lärde jag känna en vän som jag känt i snart 20 år :)Kul!! Minns att jag och hon festade med hennes gamla granne .Gubben som vi kallade honom på ett ställe här på torget*hihi*Vilka minnen jag har:) Vi hade också kvällar då vi åt massa glass och kollade på sex and the city:) Nu bor vi båda i Götet och bara va 10 min från varandra :)Det är kul!! Hoppas att mina fossingar överlever en hel dag och kväll. hahaha!!Inte ofta jag går i högklackat . Ja de återstår att se!! Bilder kommer!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-08-17 14:47:43

Sv: Samma här. :)
Allt bra med dej?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela