Angel

4 dagar kvar till utställningen!

Publicerad 2013-02-20 19:51:00 i Allmänt,

 
 
I dag  fick jag   listan på  vilka som ska vara med på utställningen på Uniart Galleri   "Mixed Media  2"
Roligt att se  sitt namn bland de andra som ska vara med )
 
 
I morgon ska jag lämna in filuren på galleriet och träffa galleristerna :)Spännande! Nu närmar det  sig!
 
 
En del som jag känner kommer.Mina  föräldrar sambo, svärmor och jag hoppas att syster med familj kommer med.
 
Även mina kompisar kommer .)En dag att se framemot!
 
 
Känner mig trött i dag! Längtar till våren värmen .Gillar inte kylan*brr*
 
Vill gå i ide och komma  tillbaka när det blir vår :)
 
Men det är bara att kämpa på
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2013-02-23 03:35:34

Din konst är amazing och se...den tar dig längre för var dag. Det är du värd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela