Angel

Dagens filmtips!

Publicerad 2013-02-17 22:41:00 i musik/film,

I dag såg jag och min kompis den här  filmen :)Hyr från lovefilm vilket är jättebra  och det har jag gjort i några år
 
Rolig och underhållande film som bjöd på många skratt :)Jag tyckte om den :)Härlig film helt enkelt!!
 
 
 
Följ med fem par på väg in i föräldrarskapet - en hisnande resa fylld av skratt, oväntade vändningar, våndor och allmänt kaos.


Tv-kändisen Jules inser snabbt att det högpresterande livet inte är någonting jämfört med graviditeten. Wendy får en släng av hormonerna som hon sent kommer att glömma och hennes man Gary kämpar förgäves för att inte verka sämre än alfahane-pappan som väntar tvillingar med en ung troféhustru Holly och Alex planerar att adoptera och Holly är beredd att resa jorden runt för att göra det möjligt medan Alex är tveksam och skickas till ”the dudes group” för att dämpa paniken och få stöd.

Kommentarer

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2013-02-19 16:13:13

Tack för tipset!
sv: Tack så otroligt mycket finaste du! Så glad jag blir, verkligen.
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
Kramar. ♥

Postat av: Rebecca

Publicerad 2013-02-22 20:08:21

vill se den! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela