Angel

En dag har gått

Publicerad 2013-02-14 18:26:58 i Allmänt,

 
 
Hej alla!!
 
 
En dag har  gått och det  har blivit kväll.I natt drömde  jag om utställningen på Uniart Galleri och jag somnade med en leende på läpparna :)
 
Är så otroligt glad att jag får vara med och att de valde min filur, En härlig känsla och den känslan får ingen ta i från mig..
 
 
Jag har målat sedan jag var en liten tjej och detta är resultatet av ett hårt arbete
 
 
För er som vill se mer av mina tavlor så har jag ett galleri på facebook  som heter
"Galleri Brems" Där kan  ni se mina tavlor samt läsa om mina utställningar.
 
 
I  går natt låg jag och tittade på mina  filurer och kände mig så glad och jag sov väldigt gott!
 
Längtar tills nästa  lördag
 då är det vernisage  kl 12-15  Uniart Galleri aschebergs gatan 30 Göteborg!
 
Ni är välkommna!!
 
Trevlig alla hjärtans dag !
 
 
Kram en stolt konstnär
 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-02-14 18:52:47

SV: tack :D

Postat av: Fotograf Annie

Publicerad 2013-02-14 19:14:59

Svar: Mmm, min lilla gosekatt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela