Angel

Ny hårtork

Publicerad 2013-02-20 20:00:00 i Allmänt,

 
 
 
 
Min gamla hårtork slutade  fungera i går så jag köpte en ny :)En röd  härlig hårtork.:)Skönt att kunna styla och fixa  håret som  jag vill ha det och inte gå ut med blött hår..
Jag gillar rött så den här blev perfekt!
 
 
 
OBH Nordica Artist Stripes 2000 AC Professional Hair Dryer

En professionell hårfön med AC-motor för länge hållbarhet och högre lufttryck. Hårfönen har även ett extra smalt fönmunstycke för maximal koncentration av luftflödet. Dess extra långa sladd ger flexibilitet och med tre värmelägen, två hastigheter samt cool shot torkar och fixerar du enkelt ditt hår. Den inbyggda joniseringsfunktionen minimerar statiskt och elektriskt hår, gör håret mer glansigt och torkar håret snabbt.

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2013-02-22 14:43:02

Snygg hårtork! :):)

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2013-02-22 15:39:16

Åh så fin.
sv: Åh tack så väldans mycket kära du! Det gör mig så glad att du tycker det.
Fredagskramar. ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela