Angel

Sökt till Uniart galleri!

Publicerad 2013-02-12 17:30:03 i Allmänt,

 
 
 
 
Hej alla!!
 
Jag  har sökt till en utställning på Uni art  galleri i göteborg :)En filur skickade jag in och  det  vore jättekul om jag kom med.Men det är tuff konkurens och jag utsätter mig för det när jag söker  sånt här.Men jag måste våga chansa  våga vinn!Söker  jag inet så vet jag ju inte.Så  håll era tummar!!
 
 
 
Har också  sökt till Posthotellet men inget svar :(Dåligt!!Men samtidigt är jag van och det är  inte första  gången!
 
Så är det att vara konstnär
 
På sidan svarade   de att  de ger besked senast i morgon  då jag frågade när man  får  besked om man är antagen!Så jag hoppas!!Hade  varit jättekul!!
 
 
 
Nu ska jag  vila en stund är trött!!
 
Kram !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela