Angel

Livet på styrsö

Publicerad 2013-07-17 22:53:48 i Allmänt,

Hej hej!!' Här kommer en hälsning från ett underbart Styrsö Svärmor har ett hus här så jag och sambon är och njuter av livet jag känner hur min stress avtar här ute och jag blir lugn .Livet i storstaden är stressigt. Att komma ut hit är rena terapin.Jag älskar havet:) I dag har vi haft besök av kompisar.Det var trevligt!Blir så glad när mina vänner kommer Då mår jag bra när jag får vara med vänner Jag har solat så nu är jag brun.I morgon får jag hålla mig inne,Men ett bad kan jag säkert ta men inte sola mig för då är risken att jag bränner mig.:(Älskar solen!Värmen och nu tänker jag njuta av sommaren och ta tag i det andra sedan.Försöka stressa ner och inte oroa mig för allt. Leva i nuet och inte tänka så mycket på allt. Sover så gott här ute.Lugnt och skönt o man är utvilad:) Nu ska jag titta lite på tv med gubben Natti natti!!

Kommentarer

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2013-07-18 16:23:29

Åh, det låter underbart :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela