Angel

23 maj

Publicerad 2013-05-23 10:34:00 i Allmänt,

Hej alla!

Sista dagen då jag äter medicin för min tarm inflammation. Nu hoppas jag att det blir bra .Längtar så tills jag kan gå ut och springa. Kryper i mig. Jag har i alla fall tagit promenader då jag varit sjuk och det var så skönt. Häromdagen fick jag veta att jag kommit in på komvux för att läsa gymnasiekomp. Saknar vissa ämnen och i dag måste man ju ha det för att få jobb. Många jobb kräver det. Jag har sökt många jobb men samma visa varje gång tack för visat intresse men tjänsten går till en annan sökande :(Gör mig ledsen men jag är inte ensam. Många är i samma sits som mig. Ser i alla fall framemot att börja skolan på måndag :)Nervöst men kul..
Nu blir det te..

Kommentarer

Postat av: linah brown

Publicerad 2013-06-09 01:41:27

fin blogg:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

caroline

konstnär Foto (Nikon D 60) Sambo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela